czwartek, 28 czerwca 2012

Witajcie

Właśnie założyłam tego bloga, więc proszę bądzcie wyrozumiali bo dopiero zaczełam. Będe w nim pisać o moim życiu,ale również będe odpowiadała na wasze pytania, mogą być  nawet bardzo problematyczne... Uwierzcie ale dużo przeżyłam więc znam się na życiu. Możecie się pytać na prawdę o wszystko tylko nie zapominajcie że jestem dziewczyną i jednak nie na każde pytanie odpowiem jeśli będzie zadane przez chłopaka jeśli wiecie co mam na myśli. I jeszcze jedno polonistką nie jestem więc proszę nie zwracajcie uwagi na błędy... W następnym poście opowiem trochę o moim życiu. Wiem że ten nie jest jakiś wyczerpujący ale to mój początek. Może jeszcze opowiem coś o sobie. A więc jestem blondynką, sięgają gdzieś do łokci. Mam brązowe oczy i nie jestem zbyt wysoka. Charakter- od czego tu zacząć... Nie jestem zbyt grzeczna i inteligentna jeśli chodzi o szkołe,często chodzę na wagary. Jestem bardzo szalona i często uśmiecham ,ale tak na prawdę nie zawsze jednak jest to szczery uśmiech częściej jednak ukrywam bół w sobie tak żeby nie dać innym poznać tego po mnie,no ale cóż takie jest życie każdy ma czasem gorzsze dni,ale nie może się załamywać z tego powodu trzeba iść dalej!...

Wiecie miałam małe problemy jeśli chodzi o życie... Ciągle coś nowego ... Ale o tym opowiem puźniej... Musicie dać mi jeszcze czas żebym się obeznała z blogiem i przyzwyczaiła. Ze względu na to że nie jest on popularny (jak na razie) PROSZĘ OSOBY KTÓRE GO ZOBACZYŁY O TO ŻEBY POLECALI ZNAJOMYM, Z GÓRY DZIEKUJE!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz